Veelgestelde vragen
Een overzicht van de veelgestelde vragen. Mocht je een andere vraag hebben neem dan contact op via het contact formulier.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven er naar om bestellingen binnen 1 tot 2 dagen te verzenden. Zodra de bestelling verzonden is ontvang je van ons een bevestiging per e-mail en een track and trace code om de bezorging te traceren.
Kan ik mijn bestelling ook bij een klant of bekende laten bezorgen?
Ons concept heeft als doel om het sturen van een cadeautje naar een collega, zakelijke relatie of bekende te ontzorgen. Wij zorgen voor een leuk ingepakte kraampakket en een handschreven kaartje en sturen deze direct naar de ontvanger.
Uiteraard kan een kraampakket ook naar de besteller gestuurd worden wanneer deze hem persoonlijk wil overdragen.
Kan ik op factuur betalen?
Voor bedrijven is het bij ons mogelijk om op factuur te bestellen. Zodra wij de bestelling ontvangen hebben verzenden wij deze en krijg je per email een factuur die je op een later tijdstip kunt voldoen.
Deze manier van betalen bieden wij alleen aan voor bedrijven en niet voor particulieren.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Onder de 50 euro rekenen wij € 5,95 verzendkosten voor een pakket en € 4,95 voor een brievenbuspakket binnen Nederland.
Naar België rekenen wij € 9,95 voor het verzenden van een bestelling.
Naar welke landen verzenden jullie bestellingen?
Op dit moment verzenden wij alleen bestellingen naar Nederland en België.
Kan ik ook zelf een kraampakket samenstellen?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om zelf een kraampakket samen te stellen. Er kunnen wel losse producten besteld worden. In een later stadium zal het ook mogelijk zijn om zelf een pakket samen te stellen.